10000 gånger bättre

1. Söndagseftermiddag och jag och min kära syster dansar loss till Anton Ewald.
 
2.Jag har många gånger sagt hur elak min katt är, men hon är ju ändå så söt att jag bara smälter.
 
3&4. Mamma kom hem med en bok till Sarah som gjorde henne riktigt glad.
 
Efter dagens träning är det bara 8 träningar till DM. Jag missar två när jag tar trippen till England och en till när det är rockkonsert i skolan, och då återstår endast 5 träningar. Tre kvar tills jag åker och två när jag kommit hem. Stressen börjar försiktigt gnagga mig i ryggen men jag litar på mitt lag, vilket gör det så mycket enklare. 
Nu ska jag fortsätta spendera tid med min familj och öva till intagningsprovet i veckan som jag egentligen bara vill förtränga. Men det går nog bra ändå. Kram!
Postat av: Terese

Gillar du Anton? :)

2013-03-04 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: