24.03.13

Hejsan! Denna helgen har varit en multihelg då alllllt hänt samtidigt. Konserten i fredags gick bra! Video på youtube kanske kommer, men inget lovas. Jag tävlade igår, och vi vannnnn!!!! Det var också första tävlingen som jag inte gråtit floder av lyckotårar, haha. Idag har jag haft min fettisdag på riktigt, förutom att det inte var tisdag då. Jag har ätit hela tiden och problemet är att jag faktiskt inte ligger ner på marken och rullar mig fram, fast det kanske inte är ett problem...? Jag började med att äta frukost, sedan åkte jag och mina päron till min skola för att ge ett litet deltagande till skolans årliga loppmarknad, där började jag med att äta en macka, sedan en kärleksmums och sedan en cupcake. Jag tog bussen till träningen där vi firade guldet med tårta. Jag kom hem och åt "lunch" (klockan var halv 4, men vi säger att det var lunch) och avslutade den måltiden med 2 bitar rulltårta, tydligen fick jag bara ta 1 bit, men how could I know? Haha. Sedan var det dags för middag + efterrätt. Jag hoppas inte att jag äcklat er eller skrämt bort er, men nu ska jag sova. Godnatt människor!