Är det olagligt att äta våfflor på icke våffeldagen?

 
Tyska lektionen blev en besvikelse, jag förväntade mig lite mer ein zwei drei, men fick ett två tre, eftersom vi istället räknade matte. På SO lektionen fick man åka hem och plugga, så vid lunch tog Ella och jag bussen hem till mig och gjorde våfflor. Efter denna extremt goda lunch åkte jag tillbaka till skolan för att hjälpa till att rigga upp scenen vi ska uppträda på imorgon på konserten, och sen övade jag lite med mina kompisar.
 
Imorgon börjar jag 9 och jag vet redan vad jag ska ha på mig! FATTA KÄNSLAN! Den är oslagbar... Alltså får jag 20 minuter till då jag kan ligga och drömma om snygga killar, när alla andra sitter och gråter vid sina garderober, som jag brukar göra. Jaja, godnatt folket! :)
Postat av: Anne-Lise

En lunch som gikk rett i hjertet på Leif.

2013-03-22 @ 10:22:07
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahhahg

2013-03-22 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: