Frågor och Svar

Vad har hänt med din pappa? :(
Min pappa åkte ambulansen till Sahlgrenska för han hade fått en hjärtinfarkt, men han mår mycket bättre nu! :)
 
Vart ska du? :) (Utomlands)
Jag har ju varit i England nu, i maj ska jag till Tyskland och tävla med mitt lag, till sommaren ska jag till Tyskland igen och efter en vecka åker jag till Kroatien, jag ska till norge en vecka och så ska jag till Barcelona med Beckisen! Det blev 5 gånger haha ;)
 
hej! 
gör du headers och designer? 
skulle bli jätte glad om jag fick hjälp! 
alla mina kompisar har på nattstad.se men jag vill ha på blogg.se men jag fattar inte hur man gör. snälla hjälp?:S Kram! :)
Ja jag gör åt andra, dock tar jag betalt beroende på hur mycket du vill att jag ska göra åt dig! :)
 
Gillar du Anton? :)
Åh, i'm in love with him! Jag lyssnar typ på hans låt hela tiden! ♥♥
 
Varför får man inte kopiera dom....?
För att det är mina bilder, och man ska alltid fråga om man får låna bilder, till alla. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: