It's påsklov evrybodeeeyyy

 
Nu har jag 1 & ½ vecka framför mig då jag kan sova bort halva dagarna och sedan sträcka på mig äckligt långsamt och veta att jag inte ska gå till skolan. Min första plan var att fira lovet med min kära kusin, men planen förstördes, sedan planerades det att jag och några mer skulle till Melika, men tillslut var jag och so inlämningen det enda som återstod och på så sätt har jag invigit mitt lov. Helt underbart. 
När min syster sedan kände sig villig att fira med mig gick vi och köpte en B&J som vi broderligt gröpte ur som aldrig förr, samtidigt som vi kollade på en halv film, sen sov vi nästan båda två. 
För en stund sedan - klockan 1 på natten - fick jag en rysning genom hela kroppen och började äckla mig på allt som var framför mig så jag tog tillfället i akt och bytte sänglakan, så nu är det dags för mig att säga adjö, och älska min säng som aldrig förr. Godnatt mina kycklingar! (passar ju bra nu till påsk)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: