Once upon a saturday night

Lovisa + Wilma + Cornelia
 
Under helgen som har varit har jag tränat nästan non-stop. Fredag kväll + Lördag + söndag. På lördagen kände vi oss en aning förtjänta en lite lyxigare middag än potatismos och köttbullar hemma i våra stugor, så vi alla gick hem och gjorde oss lite fina och traskade sedan triumferat till Hard rock café där vi bokat ett bord för 26 pers. 
 
Så fina. Ellen, Julia och Izabell
 
Rebecka 
 
♥♥♥
 
Cornelia och Denise
 
Suzana och Althea
 
När Rebecka sedan lockade med mig att ta hennes buss som gick (då) om två minuter sprang vi så fort benen bar oss och när vi kom fram såg vi att bussen ändå var 5 minuter sen. Sedan gick paranoida jag igenom järntorget och kollade mig om som en tok så ingen skulle kidnappa mig mot Melika för att titta på Melodifestivalen med några classmates. See you lateroooo 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: