Onsdag

 
Idag har jag pluggat som en tok. Jag har inlämning imorgon och jag är fortfarande inte klar... Woopsie, haha. Äsch, let's smöra för läraren och skicka in den imorgon kväll istället! Låter som en bra plan!
 
Dessa bilderna tog jag för några kvällar sedan. Jag vet inte riktigt vad det är med mig och kvällsporträtt, det har bara blivit så haha. När jag är klar med plugget för kvällen, klockan är 9, jag är jääääätte trött och funderar på att vara en duktig flicka och gå och lägga mig, så jag går in till badrummet, då jag istället för att tvätta bort mitt smink, sminkar mig ännu mer, vilket leder till att en timme senare är allt uppriggat och en photosession påbörjas. And how fun isn't that? Mucho, kompisar, mucho!
 
Nu ska jag gå och lägga mig och dö en långsam död (eller åtminstonde sova lite), och tagga sista dagen innan 1 & ½ veckas lov. Let's praise the lord, and thank for another vacation, THANK YOU, aaaaamennnnn. 
Postat av: Alice Gustafsson

Finis!

Svar: Åh tack fina du!
Emma Björndahl

2013-03-28 @ 12:00:14
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: