5 dagar ledigt är ju bara så bra

Alla bilderna är tagna av Sandi Habinc!
 
Hej! Min långhelg i nyköping har verkligen varit jättebra! Jag hejade på alla duktiga lag i torsdags och fredags så min röst låg verkligen risigt till på dagen då jag skulle tävla, men det gick ju ganska bra ändå! (Man skriker ju en ramsa i mitten av pogrammet, och ju högre man skriker, ju mer poäng får man.)
Vi fick en tredje plats, vilket var lite surt just då, då vi självklart hoppats på högre, men ändå, tredje bäst i Sverige är ju verkligen inte dåligt! Det är ju skitbra!
Efter tävlingen satte jag och resten av familjen oss i bilen och åkte hem. Vi kom hem runt klockan 10, och då var jag död. Typ, på riktigt död.
Igår hade vi ledigt från träningen så jag åkte hem till Karin, för att komma ikapp med all kvalitets tid som vi missat då jag var borta. Så vi tog cykeln och vinglade ner till coop, köpte fika och åkte sedan ner till havet för att sätta oss prata tills det blev för kallt för att sitta ute. Jag sov där också för vi hade studiedag idag.
Nu ska jag jobba lite no och sedan gå och lägga mig tidigt för att sova ikapp timmarna jag missat genom att gå upp klockan 4 på morgonen haha. Hejdå, vi hörs! :)
Postat av: Linn

Mina kusiner är med på bilden :O Haha, blev så himla förvånad ;)

Fin blogg förresten :)
Kram

Svar: Oj haha, vilka är dina kusiner? Tack! :D
Emma Björndahl

2013-05-13 @ 22:10:27
URL: http://horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: