Äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man

 
Hejsan! Just nu sitter jag i bussen och mår bajs. Och varför? Jo, efter bamba skulle vi haft engelska, men vi hade håltimma istället, så ett gäng gick hem till Helena för att baka. Helena slängde fram en nutella burk och sa; "nu ska jag göra er tjocka", och vi tänkte; "vad snällt, Gud vad gott!", men det tänkte vi inte länge till haha. Sen åt vi kladdkaka med nutella och marshmallows, och höll typ på att spy allihop, fö det blev så mycket choklad. 
Vi gick tillbaka till skolan för att ha hemkunskap (i hopp om att vi skulle plugga teori) och självklart skulle vi baka rulltårta!! Vår lärare typ tvingade oss att äta, hahaha, så jag rullade ifrån skolan sedan. 
Jag skulle ju till mormor & morfar och äta innan träningen också (som jag alltid gör) så jag tog typ 5 tuggummin så jag kunde bli lite hungrig så jag kunde äta för att vara snäll hahaha.
Jag tror inte att jag kommer äta på resten av dagen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: