Emanuel & Sarah

 
Nu, en & en halv vecka senare, kommer äntligen bilderna! Visst är dom bara så fina!? Det kommer en eller två delar till, och så kommer bilder på Rebecka (min tränare/kompis) & hennes kompis Josephine, som jag tog bilder på i onsdags!
 
Nu har jag blivit sådär usel på att blogga igen, men internettet har varit slut, skolan jagar mig även i mina drömmar (aka mardrömmar) och jag har inte alls mått som jag borde. Inte nog med hjärnskakningen som fortfarande hänger sig kvar, så har jag fått bihåleinflamation också, och därför har jag varit hemma idag. 
 
Så imorse fick jag sova ut, första gången på väldigt länge, och det var ju sjukt skönt, sedan under dagen har jag suttit ute i skuggan (jag fick inte sitta i solen haha), pluggat och redigerat bilder, och här sitter jag faktiskt än. 
 
Nej fy sjutton nu kom en spindel gående mot mig, hjälp(!!!). Spindlar är så fruuuuktansärt äckliga, och jag vet inte riktigt vad det är som gör vissa (inkludera mig, big time) så rädda för dom, dom kan ju inte riktigt döda någon, haha. Dom med långa ben är vidrigast, usch. Och där kom en till, nej nu räcker det , JAG GÅR IN!
Postat av: Anne-Lise

Kjempefine bilder.

2013-06-01 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: