Frågor/Svar

Gör du designer? :D
Ja! Dock har jag ganska många att göra nu när jag börjar få tid för det, men jag kommer ta betalt för det, för det tar så otroligt lång tid! Men jag kommer med mer information när jag är klar med beställningarna jag har nu. :)
 
Kan du snälllaaaa göra ett inlägg om hur du fick ditt hår att växa så snabbt? Hur tar du hand om det och så???❤
Oj, haha, asså jag gör verkligen inget speciellt med mitt hår. Jag värmebehandlar det inte för mycket bara. 
Jag har verkligen inga speciella produkter, när jag går till affären tänker jag typ; åh denna var billig, och dn ser hyfsat bra ut, den köper jag! Haha
 
Var är bilderna då? (Från Sarah och Emanuels bal)
Som jag skrev i förrgår har jag inte riktigt hunnit, men förhoppningsvis kommer dom ikväll! :) 
 
Kan inte du börja lägga ut outfit bilder?
Jo det kan jag nog, när jag hinner! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: