Hej alla fishelitos

 
Hej kära bloggen! Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, men nu har jag fått nytt internet i både mobilen och hemma, så nu kommer jag blogga jätte mycket! Eller aa, åtminstonde försöka blogga ungefär 1 gång per dag, ifall jag inte blir attackerad av hungriga skolböcker.
 
Jag har verkligen blivit så trött på skolan nu och jag orkar knappt göra mina läxor längre, men tanken av att det bara är cirka 45 dagar kvar tills jag går ut grundskolan hjälper väldigt mycket! Det gjorde det iallafall igår, då jag tog tag i mitt liv och satte mig och pluggade matte inför nationella i en timme, och sedan tog jag 25 minuter på springbandet och 15 minuter på crosstrainern. I felt very proud. 
 
På tal om skola och träning, jag kom alldeles nyss hem från skolan och nu ska jag äta och sedan kuta för mitt liv till bussen (det gör jag alltid, och tror knappast att idag kommer bli ett undantag) för att gå på träning. Jag har träning hela helgen för nästa helg åker jag till Nyköping och tävlar SM och helgen efter det åker jag och tävlar i Tyskland! Det ska bli så kul! Det är nämligen första gången jag tävlar utomlands och det kommer antagligen bli min sista tävling. 
 
Men nu måste jag skynda mig, simma lungt. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: