Nyköping dag 1

Bästisarna ❤❤
Hejsan! Att gå upp klockan 4 var mycket svårare än jag trott. Jag tänkte att det skulle bli enkelt att kliva ur sängen bara med att jag tänkte på att jag skulle iväg på en rolig resa men icke, att stiga upp ur den sängen imorse var något av det jobbigaste beslut jag gjort i hela mitt liv. Jag har väldigt svårt för att sova på bussar också så jag satt vaken hela 5timmars resan också. Sedan kollade vi på dagens tävling där 2 lag från våran förening var med. Tävlingen var klar runt klockan 5 och då var alla så sjukt hungriga så vi typ sprang omkring och letade efter ett matställe som faktiskt var öppet på Kristi himmelsfärd, och vi hade endast 45 minuter. Sen åkte vi till hotellet och efter det har vi mest bara myst; vi har bastat i typ en timme, spelat kort, åkt uppochner i glashissarna, gått till pressbyrån och köpt pucko-dricka för att sedan åka till våningen längst upp och slänga massa täcken och kuddar på golvet och kolla på en film. Nu ska vi sova för nu har vi varit vakna i drygt 20 timmar. Godnatt! ❤
Postat av: Mamma Inna

Låter som ni hade en bra dag trots tidig väckning och lång bussresa! Kram

2013-05-10 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: