Penslar

 
Jag har suttit och jobbat med penslar några gånger på det senaste, och det är riktigt kul! Detta var dock något jag kraffsa ihop snabbt, men det var bara för att visa lite. Det kommer mer bilder av denna bildserien snart! :)
 
Min dag kan sammanfattas i 4 ord; pluggat, jobbat, tränat (tränade egentligen inte så mycket, men det tog ändå 4 timmar av min dag) och ätit. Typ det. 
Jag gick och köpte mig en ben&jerry också, men ångrade mig så mycket efter, så jag bad päronen om ett jobb för att tjäna lite pengar. Så en del av kvällen har jag suttit ute på gräsmattan och målat saker som mamma sedan ska använda i trädgården, haha
 
Nu ska jag gå och duscha och sedan sova. Ha det bra!
Postat av: Mamma Mu

Fin och kreativ bild! Duktigt! 👍💕

2013-05-08 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: