Proud cheerleader

 
Gårdagen var hemsk. Jag kände mig bara mest i vägen hela tiden. Men idag var bättre och morgon dagen kommer bli bäst. Jag kommer stiga upp vid klockan 4 (tough life, i know), motvilligt sminka mig (annars gör jag det på bussen), hoppa på bussen vid nils ericsson mot nyköping för att komma till Cheerleading SM och heja på alla duktiga tjejer. På fredag kommer vi sitta också heja och på lördag tävlar vi! Jag är så sjukt taggad. Vi kommer bo på ett hotell och bara älska livet so much, och slänga alla läxor i väggen och sedan sorgset plocka upp dom på söndag när vi kommer hem, men det får vi ta itu med då, haha.  
 
Nu ska jag sova (om jag kan) och tagga min 12:e och antagligen näst sista tävling. Godnatt alla fina så kanske vi hörs när jag är borta. Annars kommer jag försöka uppdatera så flitigt jag kan på min instagram. Hejdå ♥
Postat av: Mamma Mu

Lycka till Emma på tävlingarna!!!! Kram från Moster Millan❤

2013-05-08 @ 23:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: