Som att leva i filmerna

 
Vi vaknade samma tid som dagen före, bara att denna dagen hade vi lite extra brottom, för hela packningen skulle med när vi lämnade hotellet. När vi kom på plats på Movie Park blev vi sminkade och sedan fick vi fritid i några timmar för att äta och bara gå runt lite. Vi gick och åkte lite karuseller, köpte (masssssa) godis, subway och bara älskade allt.
 
När vi sedan skulle träffas igen hade vi förträning. Förträningen gick väll bra, men inte för mig. Jag fick ett slag i huvudet, vilket gjorde att jag fick världens dunder-huvudvärk. Jag fick snabbt gått och tagit tabletter, men jag mådde fortfarande ganska dåligt.
 
Tillslut blev det dags för oss att gå ut på riktiga tävlingsmattan, och min enda tanke var att överleva dom 2.30 minuterna vi hade på mattan. När vi gjort hela programmet bröt jag ihop helt och bara grät. Det var verkligen länge sedan jag mått så dåligt, jag var illamående, yr, hade jätte ont i huvudet och var typ en millisekund ifrån att svimma, då mina kära kompisar greppade tag i min arm och drog ut mig ur byggnaden. Sedan lyfte Rebecka upp mig och sprang bort med mig till skuggan så jag fick vilat lite och druckit lite vatten.
 
 
Jag fick höra sedan att vi aldrig satt vårat program så bra, och det visade sig. VI KOM TVÅA!!! Jag har knappt fattat det än. 2:a av 39 lag, vi brukar vanligtvis tävla mot runt 7-8 (plus/minus) lag, haha så det är verkligen skitbra!! Hela denna helgen har känts som att man lever i en sådan typisk amerikansk cheerleading film, helt underbart.
 
Dock har jag antagligen fått en hjärnskakning, så jag har spenderat senaste dagarna hemma. Jag får se om jag går till skolan imorgon, så jag ska gå och lägga mig snart så jag får sova lite extra. Godnatt mina fina!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: