Tisdag natt typ

Några bilder som Karin tog i söndags.
 
Hej alla små kyklingar! Ska alldeles strax släcka lampan och sova, men jag tänkte att jag ville uppdatera här först.
Min dag har varit jättebra! Jag har varit glad typ hela tiden och det är ju bara så himla skönt. Jag har även hindrat Ella för att börja slåss med en tio åring som tydligen sparkat henne på benet, haha.
Träningen gick också väldigt bra och jag känner mig något så galet taggad inför fredag då jag ska gå upp klockan 3 för att möta upp mina kära lagkompisar och ta en 14-timmars busstur till tyskland för att tävla i Elite Cheerleading Championship. Jag klarade även min rondat-fickis-flickis idag, som jag inte gjort på typ ett år. Jag har klarat det många gånger förut men jag fick något konstigt fix i hjärnan så jag inte vågade haha. 
Nu ska jag sova, så godnatt! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: