Hoppas det är okej att klaga



Hejsan! Ja, varför inte börja med kvällens tragiska händelse, Kevin Walker gick vidare till Globen final i idol. Låt oss ta en tyst stund och tänka igenom detta. 
Enligt mig, sjunger han inte bra. Enligt mig sjunger Erik så sjukt mycket bättre.
Men varför röstar folk då på Kevin om han inte förtjänar att vinna? 
I min familj har vi en strategi om att det är småtjejer som röstar för att dom tycker att han är snygg och spelar fotboll. Ja men varför inte googla upp en bild på honom, ha den som bakgrundsbild, kolla på videos när han spelar fotboll, det gör han säkert skitbra! Men snälla låt någon värdig vinna! Och han är tyvärr inte den... (Enligt mig)
Låt oss nu komma ihåg när han lyckades(?!) sjunga en heeel(?!) låt i heeelt(?!) fel tonart(?!). 

Vi går vidare. Annars har min dag varit jättebra! Finns inte mycket mer att säga om det haha. 
Glömde förresten skriva att i onsdags när jag var påväg till skolan ringde Vera och sa att hon var påväg till akuten, för hon hade antagligen fått hjärnskakning. Någon timma senare ringde hon och sa att så var fallet. Hon fick alltså hjärnskakning. Av en tavla.

Imorgon får vi massa gäster över, så det blir förberedelser hela dagen. Vi hörs imorgon iallafall, kram! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: