Thank god, it's Wednesday

 
Jo idag fick det gå bra med en spegelegobild. Har inte tid att fixa nått bättre, för om några minuter ska vi hoppa in i bilen och åka och kolla på mamma och hennes kör som ska ha en konsert ikväll. Lovade att ta med kameran, men får se om jag lägger upp bilderna här sen. 
 
Jag totally älskar onsdagar, det är den bästa dagen förutom frdag, lördag & söndagar. Medans resten av klassen sitter och pluggar matte kan jag sova. Imorse gick jag upp halv tio, tog mig en dusch och slapp skynda mig. Tog en långfrukost och gick sedan till skolan (kan låtsas att det var så iallafall, försov mig, tog en megaskitsnabb dusch, slängde i mig frukost. Men det är väll typ samma sak, eller?). Oh the joy of börja klockan halv 12. 
Efter den enda lektionen jag hade som slutade tjugo i ett var vi ändå tvugna att sitta och vänta i skolan i 2 timmar för vi skulle ha kör-rep på gemensam eftermiddag. Sen for jag hem och dumpade kroppen i sängen ett tag. 
 
Nu måste jag skynda mig jättemycket, men vi hörs! :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: