Andra september

 
Skulle egentligen skriva igår, men så mycket kom i vägen. 
 
September? Va? Även om sommaren varit slut ett tag, är det nu höst på riktigt. Shorts byts ut mot lång byxor och linnen byts ut mot långärmat & höstjackor. Jag har gått 2 veckor på gymnasiet och jag trivs så himla bra! Jätte härlig klass och jätte mysig skola.
Jag umgås med kompisar när jag kan nu innan det värsta plugget kommer, fikar lite för mycket (men det blir ju så när skolan ligger mitt i stan, hehe), försöker att inte lägga mig försent så jag orkar med livet & spelar musik varje dag.
 
Ny månad, nytt internet (hehe, jag lyckas alltid ta slut det efter typ 2 veckor). Denna månaden ska jag inte förvänta mig någonting, det slutar bara med att jag blir besviken och ledsen. Jag ska ta det som det kommer och vara med människorna jag vill vara med. 
 
Vi hörs snart igen♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: