Flower power

 
Hej! Här är två av bilderna jag tog på järntorget förra veckan. Bilderna blev jättekassa på grund av vädret, och jag hade jätte ångest när jag redigerade dom för jag tyckte inte alls att dom blev bra, haha. Men dessa blev väl helt okej. :)
 
Idag dock, har det varit jättefint väder! Det var det även förra helgen, men då kunde jag knappt vara ute för jag fick solsting(!?!!). Idag har jag varit på träning och sedan hjälpt min syster med en del saker, så jag är fortfarande en av dom blekaste i skolan, haha. Som tur är behöver jag inte lida av det allt för länge, för om endast 47 dagar går jag på sommarlov! 
 
Nu ska jag gå och duscha och förbereda mig för endast två dagar i skolan denna veckan. Sen ska jag verkligen gå och lägga mig för mina ögon svider av trötthet. Vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: