Indiskt



Hej!! 
Usch för dagens väder. Det har regnat hela dagen, och det gjorde inte så mycket tills vi skulle ut i skogen på idrotten. Vi skulle värma blåbärssoppa på något som hette trangakök, tror jag haha. När jag väl gick tillbaka till skolan sen var mina skor typ vattenpölar.

Något mer som har hänt idag är att min syster fått körkort! När vi kom hem tog hon med mig ut på en biltur i nästan en timme, och det var så ovant!! Haha kändes så konstigt att hon satt vid ratten och jag satt bredvid. 
Väl hemma igen stod hennes pojkvän och väntade på oss och så åkte vi och firade körkortet med att äta indiskt, så gott!

Nu har jag precis sett på Eurovision och ska sova, Godnatt, kramisar! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: