Sushi



Bilden är från för två veckor sedan. Stephanie fyllde år och jag blev bjuden hem till henne på sushimiddag. Detta var faktiskt första gången jag åt sushi, och jag hade typ inga förväntningar alls! Det är så många som sagt att det är så äckligt när man äter det första gången, så jag blev jätteförvånad över att det var så mycket godare än vad jag trott, haha.

Hur mår ni? Själv mår jag bra! Mitt nationella gick nog bra, och därför gick resten av dagen bra och jättefort. Jag tog mig även till gymmet nu på kvällen och nu har jag precis lagt mig i min säng och är helt slut. 

Imorgon så ska vi ha idrott men vi ska tydligen åka långt bort någonstans och lära oss om friluftsliv. Ingen i klassen har någon aning om vad vi ska göra alls, och ingen får tag på läraren, haha, så vi får helt enkelt vänta till imorgon och se vad som händer. 
Godnatt:))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: