Long time no see

 
Hejsan på er! Idag är det roligt nog exakt ett halvår sedan mitt senaste inlägg. Det gick ju jättebra att blogga varje dag, eller vad säger ni? Haha, inte riktigt. Och vad har hänt mig på dessa 6 månaderna då? Jo, jag har bytt skola. Just nu går jag på Sjölins gymnasium här i Göteborg, och varför jag bytte är lite blandade orsaker men till mesta dels för att jag ville gå samhällvetenskap vilket är något seriösare än estet. Musiken har jag ändå med mig utanför skolan, då jag börjat sjunga lite i mina bröders band. Vi ska faktiskt ha spelning på fredag, så är du 18+ och tycker om synthpop så är du varmt välkommen till Henriksberg kl.21! :)
 
Tro det eller ej men jag tänkte faktiskt göra ett nytt försök med det här att blogga, jag har faktiskt saknat det en del. Så ja, vi hörs imorgon! Kramisar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: