Onsdag 12:e november

 
Hej! Hur mår ni? Själv är jag jättetrött, men glad ändå.
Jag slutade ganska sent idag, men vi blev äntligen klara med ett grupparbete, vilket är sååå skönt! Detta arbetet har inte riktigt varit mitt favoritarbete, så ingen är gladare än mig att det är klart. Direkt efter skolan åkte jag till studion där jag repade en stund med min bror inför spelningen på fredag. 
 
När jag laddade över några bilder från kameran förut såg jag några bilder ifrån i sommras som jag inte ens redigerat, så det hade jag tänkt att göra nu. Hinner jag inte lägga upp dom ikväll så gör jag det imorgon. 
Jag känner mig fortfarande lite halvrostig på det här med att blogga, så det här får räcka för nu, haha. Vi hörs :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: