Söndagssjuk

 
Hej! 
Jag gör detta inlägget från mobilen eftersom det är såpass sent, och jag ligger redan nerbäddad i min säng. Idag har det varit en riktig latdag. Jag gick inte på träningen eftersom jag fortfarande mådde dåligt, så jag har bara suttit hemma med familjen, kollat på några avsnitt gossip girl och pluggat inför no provet imorgon. Och på tal om imorgon! Imorgon är det nobelldagen så vi får nobelllunch, vilket innebär att vi ska klä oss fina. Jag hade inte brytt mig om det inte var så att min klass ska få sitta det det så kallade "hedersbordet", bara för att vi är den enda rökfria nian... Haha jaja. 9 december inlägget kommer upp imorgon tillsammans med 10 december. Vi hörs imorgon! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: