Motljus

 
Jag har det bra här i norge! Mycket sol men inte lika mycket bad. Jag brukar alltid bada jättemycket när jag kommer hit, men det är inte lika varmt i vattnet i år så jag har ingen direkt badlust. Och när det inte är toppen väder så hamnar vi inomhus och spelar kort. 
 
Imorgon ska vi åka till skjärhallen. Det är som en liten marknad och dit har vi åkt nästan varje år och kollat lite och sedan tagit en pizza på en av resturangerna. Vi går till samma resturang och beställer samma pizza varje gång, så det har blivit som en tradition. 
 
Men nu ska jag stänga ner datorn och spela kort med dom andra. :)
Postat av: Hanna

Super fina! Köpte du objektivet?

Svar: Tack! Ja det gjorde jag! :)
Emma Björndahl

2012-07-16 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: