Någon gång för ett tag sedan

 

Hejsan! Denna helgen har jag firat 2 födelsedagar. I lördags firade jag min farbror och idag har jag firat min mamma som fyller år! Grattis!! 
I helgen har jag också invigt årets första dopp-med-kläderna-på! Det var nämligen så att jag och mina kusiner gick ut och hoppade studdsmatta i ösregnet så sen när vi var genom blöta beslöt vi oss för att hoppa i poolen. Sen gick vi lite fram och tillbaka mellan poolen och studsmattan.
Imorgon börjar min konfirmation på riktigt då det först blir ett dagläger i en vecka och sedan ett riktigt läger. Och sen konfirmerar jag mig den 1 juli.
Men vi hörs då vi hörs! :)
Postat av: Mamma

Tack hjärtat!!

2012-06-27 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: