Min kära syster

 
Åh vad det är jobbigt just nu! Jag är nyss hemkommet från rytmus och det värsta var att det var så himla bra! (Ta det inte fel) Först var jag bombsäker på att det skulle vara media jag skulle hålla på med på gymnasiet, men nu efter jag varit på rytmus och lyssnat på föreläsning + grymma låtar framförda av grymma elever, så känner jag hur mycket jag kommer sakna musiken. Att ha musik då intensivt i 4 år och sen helt plötsligt ingen musik alls är en väldigt stor förändring. Sånt här blir jag så frustrerad av! Att ha sådan jobbig beslutsångest att det bara skriker om det. Nä nu får jag gå och deppa någon annanstans. 
 
Måste bara lägga till en sak; TACK SARAH MIN KÄRA SYSTER ATT DU FINNS, DU ÄR BÄST!! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: