Moi

 
En bild jag tog förra veckan. Jag satt nyss och redigerade till den då det slog mig, ska jag börja visa redigeringstips på bloggen? Tänkte det kunde vara lite kul!
 
Träningen gick bra idag, dock fick jag en smäll rakt i ansiktet, men det var på slutet och det har typ gått över nu.
Imorgon blir det tjejmiddag med finaste tjejerna. Men vi hörs nog innan det! :)
Postat av: Anonym

Åh, vad snygg. Ja gör det!

2012-10-27 @ 14:28:51
Postat av: Karin

Alltså vet inte hur jag ska förklara det här, men du är så fruktansvärt snygg, sinnes

Svar: Men du snackar ju om dig själv! ;)
Emma Björndahl

2012-10-28 @ 18:14:32
Postat av: Alice Gustafsson

Jätte fin bild!

Svar: Tack! :D
Emma Björndahl

2012-11-04 @ 17:42:12
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: