Applepie

 
Godaste äppelpajen a la mamma idag till efterrätt. 

Jag hann inte klart med designen idag, jag slöade förmycket... Vad var det jag sa, lixom? Jag får väl fortsätta imorgon efter dom 1000 läxor jag antagligen kommer att ha med mig hem. 
 
Var det någon mer än jag som såg det första avsnittet av Williams lista förut?! Jag hade nog förväntat mig att det skulle vara liiiite roligare, men det var fett kul ändå. Killen är grym. Vi får iallafall höras imorgon, kram! ♥
Postat av: Anna-stina

Hej! Läser din blogg varje dag och tycker den är jätte fin! Jätte fina bilder och allt:) tycker dock det är lite dålig uppdatering och hade varit kul om du kunde blogga lite mer? Tack på förhand, kram

Svar: Hej! Tack så mycket! Haha, jag har hört det från lite olika håll och jag ska försöka blogga bättre! kram! :)
Emma Björndahl

2012-09-24 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: