Pärlade hörlurar

 
Pimpade mina hörlurar med pärlor för några månader sedan. Väldigt effektivt eftersom dom inte trasslar och att det är så nedrans snyggt! Så det är ett tips! Det är ganska enkelt också, och om någon sägar att det är svårt, lyssna inte på dom. ;)
 
Idag slutade jag 5 i 3 med bild. Vi skulle måla naturkrafter (eller nått sånt) och det gick ju inte så bra... Jag kan ju verkligen inte måla! Panik. Sen fick jag höra att jag var alldeles för försiktig också, men vad vill han att jag ska göra, hälla färg över bilden? Bild är inte riktigt min grej...
Och på svenskan idag kom det två killar som skulle lära oss att skriva rap texter. Där gick det inte mycket bättre. Jag jobbade med Karin och Ella och vi visste inte vad vi skulle skriva om, så det slutade med att vi skrev om en cykelsemester till U.S.A (?), haha! 
 
Nu ska jag sätta mig och plugga engelska. Jag har nämligen prov på fredag så det blir att börja redan nu så att jag inte sitter på torsdag med allt. Kram! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: