Språkdag

 
Hej! Idag har vi haft språkdag i skolan! Jag började klockan 9 med klasstid. Vi skulle skriva en låt om mat, på massa olika språk (Kreativiteten flödar). Sen skulle alla niorna se på en flamenco föreställning i aulan. Herregud vad dom stampade, jag trodde att dom skulle göra sönder golvet...
Efter dansen gick alla till bamba och sen skulle niorna tillbaka till aulan igen och tittade på en konstig spansk film. 
 
När dagen var slut åkte jag hem, gick ut med colan, sen värmde jag några bullar som pluggkäk och satte mig och gjorde lite engelska. Nu har jag nyss kommit hem från ica med mamma. Vi köpte matsäck till orienteringen imorgon. Men nu måste jag gå, ska titta på rapport. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: