Instagramin' like a real instagramer

Hola mis amigas y mis amigos. Kameran står för det mesta på hyllan och fäller några tårar för att det enda jag gör är att plugga. Okej det var inte sant, men vi kan ju alltid låtsas. Så nu när jag sitter på bussen med riktning mot Bergsjön med bästa Håkish i hörlurarna kan jag väll ta och slänga upp några instagram bilder från senaste tiden. 
 
Jullisbullisgullis. 
 
Music making like a pro on level 834.
 
Tog en lång promenad på söndagen också genom regnet och pratade ett very långt samtal med bästa Albin. 
 
Tovsi movsi.
 
Juliän blödde näsblod, kände att jag behövde bild på det.
 
Såg att bilderna blev i olika storlekar, well well, hoppas ni överlever, ciao! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: