Klockan är halv ett och jag har nyss vaknat

Hejsan blogizen! 
Så här ser jag ut en torsdag morgon på ett lov då jag precis vaknat och är den enda själen i huset (förutom djuren då) :
 
Som varje dag denna veckan somnade jag klockan halv två för jag har inte riktig vant mig vid att klockan har ändrats, och därför vaknar jag klockan 12. 
Som vissa kanske märkt bytte jag design i förrgår. Jag satt inne till klockan 2 i pyjamas i min säng och när den till sist var klar kände jag mig så otroligt rastlös så jag bjöd över Ella och Melika till en riktig tjej-kväll-sleep-over. Planen var att ha en nyttig kväll med high school musical maraton, men det slutade med att vi gick till statoil runt 11 och köpte 10 kilo godis och tittade på någon konstig film från 90-talet. När klockan var runt 2 smög vi runt i hela huset och letade täcken, med det enda målet att inte väcka min pappa. 
När vi vaknade gick vi upp och åt ännu mer onyttigt vilket passade super eftersom jag efter det skulle till tandläkaren. 
 
Av tandläkaren fick jag 10 av 10. I mean, just look at these beautiful teeth. Och för att fira att jag har haft 0 hål i hela mitt liv åkte jag och pappa och bowlade, och det gick ju jätte bra! Jag fick lika mycket totalt som pappa fick i snitt på en serie.... Skillzen är på topp. Nu ska jag trotsa alla människor som gör jätte fina frukostar som dom senare tar kort på och lägger upp på instagram, och gå ner och göra mig en hönekaka med ost på. Ha det! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: