01.08.13

 
Dom första 2 bilderna är från första kvällen, och resten är från dagen.
 
Vi bor ju hos vår faster & hennes man i deras sommarstuga. Huset ligger i princip i vattnet och min fasters man har till och med byggt en egen brygga till huset. Så vi kan springa ut på bryggan, hoppa rätt ner i vattnet, och sedan springa direkt in och värma oss igen. Det är helt perfekt!
 
Pappa var också förbi en sväng och hälsade på, innan han åker vidare upp i landet för att börja jobba igen. Ni som läst min blogg ett tag vet att min pappa jobbar här i norge, men han har inte jobbat på några månader för han har legat hemma sjukskriven.
 
Nu ska jag återgå till att spela kort med alla, som vi alltid gör, haha. Vi hörs! :)
 
(Måste bara tillägga att jag blivit Norge-Sverige-mästare på Skitgubbe! Iallafall enligt oss, haha)
Postat av: cajsa torres

fantastiska Bilder!

2013-08-01 @ 19:22:17
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: