22.15

 
Idag har det verkligen varit en blandad dag. Jag åkte till Nordhem innan jag började för att lämna in en nyckel som jag glömde lämna in innan sommaren. Egentligen hade jag inte brytt mig så mycket om nyckeln, men eftersom jag lämnade in 50kr när jag fick nyckeln, som jag sedan skulle få tillbaka när jag lämnade in den, kände jag att det var så värt, haha. Träffade även på massa gamla mysiga lärare, haha, åh saknar nordhem...
 
Idag började vi med schema också. Vi fick lära oss vad alla konstiga förkortningar på schemat betyder, och mitt schema är skitbra! Eftersom jag går snabb-matte har inte jag matte samtidigt somm alla i min klass som har vanlig-matte, så därför har jag sovmorgon till 11.30 på onsdagar. Scooooore. Dock slutar jag halv fem på fredagar för då är min matte, haha, menmen, det får jag väll ta.
 
Jag och mamma såg även katten jaga en mus förut. Då började vi jaga katten så hon inte skulle jaga musen, haha, ni skulle sett oss! Eller det var mest mamma som jagade katten, jag stod mest vid sidan om och hets-skrattade för det såg så äckligt ut när Tova bet i musen, haha.
 
Nu ska jag sova så jag inte blir allt för trött, jag ska ju trots allt ha 2 & 1/2 timme matte... Haha, vi hörs, godnatt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: