Hej, Emma heter jag och nu kallas jag även coach

Vaknade imorse med samma livsglädje som att hitta ett glasspaket i frysen med en köttbit i. Jag mådde så sjukt dåligt. Men jag fick leka tablettberoende och efter en stund mådde jag mycket bättre.
 
Den här tröjan har jag fått idag! Det står till och med Emma på den, fancyyyy. Så nu kan jag gå runt med den och låtsas som att jag är bra på allt, jag kan låtsas som om coach står för livscoach och gå fram till vem som helst och fråga om personen behöver guidning i livet. Hoppas personen svarar nej... Haha. 
Mötet gick iallafall bra. Jag ska på ännu mer cheerleading saker imorgon då det är tryout för tävlingslagen, så då blir jag borta hela dagen.
 
Tänkte förresten säga också att det inte kommer komma mycket kamera bilder framöver då alla problem med hårddiskar och datorer finns. Får se om jag ens fortsätter blogga, jag får tänka på det. Men vi hörs iallafall snart, och förhoppningsvis med kamera bilder. Kram på er! 
Postat av: Anne-Lise

Du må ikke slutte. Det er så morsomt å se hva dere driver med. Savner blogg på Sarah. Klem Lise

2013-08-25 @ 19:55:27
Postat av: Ann-Christine

sv: Jag följer dig nu, nr 16, dudå? :) kram!

2013-08-26 @ 11:52:44
URL: http://annchristineagrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: