Hej jag kommer inte på rubrik

 
Hejsan! Idag gjorde jag rätt val och tog klänning på mig. Jag gjorde misstaget igår och tog på mig långbyxor, och jag ångrade mig hela dagen för det var så sjukt varmt.  
 
Idag slutade jag halv fem, för jag hade mattelektion, medans alla andra, förutom en tjej till som också ska kämpa med matten, gått hem.
Dock pratas det mycket om att flytta den lektionen så vi får fredag eftermiddagar lediga. Haha, inte bara att lektionen är så sen, utan den är ju så lång också! Tur att jag gick och köpte mig en kexchoklad innan, annars hade jag ju inte klarat mig haha.
 
Ikväll har jag haft myskväll med mammsen. Vi kollade på filmen "Whats love got to do with it?", om Tina Turner. Så sjukt att vissa människor lever så.. Men filmen var jätte bra!
 
Under året som kommer, kommer jag vara tränare för dom minsta cheerleaderna, så imorgon ska jag på ett tränarmöte med alla andra som ska vara tränare under året.
 
Men nu ska jag sova, godnatt!:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: