Om två dagar föväntas jag vara stor

 
Heeeej bloggylicious!
 
Jag kan berätta för er att jag fortfarande lever och lyckligtvis inte legat på sjukhus under tiden jag varit borta.
Jag har bara levt, typ. Jag har gjort massa saker, och jag har faktiskt tagit med kameran till några av mina extremt high class moments, så det kommer väll upp på bloggen så smånigom.
 
På måndag börjar jag gymnasiet. Asså gymnasiet..! Jag känner mig alldeles för liten för att vara så stor, haha. Så imorgon blir det förberedelser på högsta nivå. Nu ska jag gå och lägga mig och göra ett försök att vända tillbaka dygnet så jag inte kommer till nya skolan och ser ut som ett vrak. Haha jag kommer antagligen inte lyckas, menmen. Godnatt finisar! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: