Heeeeej

 
Hejsan! Denna dagen har verkligen varit upp och ner. Jag hade sovmorgon vilket var helt underbart. På bussen testade jag nordea-appen men lyckades spärra mig personliga kod. Vi hade ett kör-rep med en vikarie vilket säger sig självt att det inte var bra. Gick sedan till nordea och fick en ny ko. Vittnade ett epilepsianfall i skolan vilket var något av det läskigaste någonsin. Hade ensemble uppspel där jag glömt bort min stämma på en av låtarna så jag satt och mimade och skrattade åt mig själv för att jag spelade fel på pianot typ hela tiden. Den andra låten gick dock bra. Pratade sedan i telefon med både Filippa och Karin. 
Finns fler saker också men det orkar jag inte skriva, haha. Iallafall, godnatt på er :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: