Andra januari

 
Gud vad risigt hår det ser ut som jag har, haha usch. Tog denna bilden för ett litet tag sedan, jag tog typ bara 10 bilder men sen gav jag upp för jag blev så irriterad på kameran som fokuserade fel. Aja, idag har jag inte gjort jätte mycket, jag ska snart packa ihop lite saker och bege mig till Karin, för att sova där. Det var så längesedan jag träffade henne nu (haha typ två veckor, men det är för länge. Men då ska vi ju inte snacka om Ella, som jag inte sett på ännu längre tid. Hoppas indierna snart kickar ut henne ur landet så hon blir tvungen att åka hem. Skämt åsido.). Men vi hörs, kram! :)
Postat av: Anonym

du är snygg så att det gör ont

2013-01-12 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: