Långa ben och filmsnack

Bytte till mitt vidvinkel objektiv (18mm-55mm) och jezus vilka långa ben det ser ut som jag har. Vilken dröm.
 
Hejhopp alla därute! Idag har jag haft en helt okej dag! Det händer så himmla mycket i skolan just nu, så jag är helt slut när jag kommer hem. Det är allt ifrån kompiskretsar, sovmorgnar, nationella förberedelser, friluftsdagar och plan smidningar, och ibland vill jag bara lägga mig ner på marken och gråta men samtidigt bara krama någon och le så mycket att jag spricker. 
På tal om friluftsdagar, jag har friluftsdag imorgon, jag börjar 11.00 med bowling, och slutar 14.00 med badminton. Det ska bli skönt att ha en skoldag utan skola.
 
Nu ska jag snart bege mig in till stan för att gå på bio (filmfestivalen). Filmen jag ska se heter Förtroligheten, och tro det eller ej (!!!), jag är faktiskt med i filmen (+några till kompisar)! Jag har en vääääldigt liten roll (eller ska jag säga en stor statist roll), men det kommer ändå bli sjukt att se sig själv på bioskärmen (om dom inte klippt bort scenen jag är med i, haha). Filmen spelades in för 1,5 år sedan, och då hade jag väldigt långt hår. Detta ska bli så kul! Gash. Jag kanske slänger in ett till inlägg innan jag ska sova ikväll, jag får se. Kram på er! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: