We♥it

 
Åh jag kan sitta och titta på Weheartit i flera timmar! Jag kände att det började bli tillräckligt sent så jag bara laddade ner några bilder och slängde ihop ett halvdant collage.
 
Jag följde med hem till Karin efter skolan idag. Vi satt och pratade i några timmar, sedan kom mina päron och hämtade mig. När jag kom hem och gick in i mitt rum blev jag en aning frustrerad över att det låg kläder överallt, så jag tog saken i egna händer och fixade garderoben ordentligt. Jag hängde alla kläder i frägordning (den du!) och vek om alla kläderna som låg i lådorna. 
 
Nu ligger jag faktiskt redan i sängen, helt färdig. Jag kan bara stänga ihop datorn, släcka och sova med en gång. Det ska jag göra nu också. Haha jag har typ skrivit om att jag ska lägga mig tidigt varje dag nu, men det har bara inte blivit av. Men godnatt på er! Kram! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: