Flippa

Bilder på mig och Filippa från niornas middag! 
 
Hejsan! Det blir ett mobilinlägg idag igen, men dator ligger nerpackad nu när vi fixar i mitt rum, och jag är alldeles för lat för att plocka upp den, haha.
 
Jag vaknade sjukare än igår, men det var inte mycket att tänka på, för dagen hade jag planerat med Filippa, och så blev det också! Jag mötte henne inne i stan, där vi gick ett litet tag, och sen åkte vi hem till henne för att prata massa, baka cupcakes och bara ha det allmänt skitbra. 
Senare när jag åkte hem möttes jag av massa mat och en trevlig spelkväll på verandan med familjen. 
 
Nu ligger jag redo i sängen för att sova, och det är väl behövligt. Vi får höras mer imorgon! Kram på er! ❤

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: