Lite olika saker

Köpte dessa solisar på Urban Outfitters när vi var i England i våras, och jag älskar dom!
 
Har fått frågor om jag kan lägga ut bilder på mitt rum när det är helt klart, och det kan jag självklart göra! Jag glömde ta en "före"bild, vilket är lite tråkigt, men jag kanske hittar en gammal om min hårddisk inte väljer att skrota sig. 
 
Idag åkte mina föräldrar på en roadtrip till skåne för att spendera helgen där, så ikväll blev jag och min syster ensamma. Så hon och jag tog en egen liten roadtrip, med cykeln, till ica. Det var första gången Sarah skjutsade någon (både hon och jag är dom som brukar bli skjutsade), så det gick segt, haha, men det gick fram, vilket är huvudsaken. 
 
Jag har också träffat Suzana på stan. Första gången på jääätte länge som jag träffa henne, så det var jätte kul! Vi hade det super nice och nu sitter hon på ett flyg mot Tunisien för sol och bad. En liten avis Emma som sitter bakom skärmen, men jag får ju sol och bad i Norge, så I will be alright!
 
Nu vill Sarah gå och lägga sig, så det ska jag också göra. Jag är sjukt trött, bara för lat för att göra något åt det, haha. Men vi hörs imorgon, kram! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: