Nu ska hon hem

 
Jag har gått och blivit sjuk! Vi var på middag hos kusinerna igår och då började jag känna mig lite snuvig, men när jag vaknade imorse var jag helt förstörd. Ont i huvudet och halsen, hostig och täppt i näsan. Jag har lyckats klara mig genom dagen hittills ändå, och i förmiddags målade vi sista rundan i rummet, så det är grymt skönt att det inte är lång tid tills det är klart nu! 
 
Jag har också varit världens snällaste syster och städat Sarahs rum och köpt en påse godis till henne. För nu sitter vi i bilen påväg att hämta henne! Så taggaddddd! Har saknat henne som en tok! Dock är jag sjukt hungrig, så det är jätte jobbigt att sitta med en full godispåse berdvid mig som jag inte får röra, haha! 
 
Men nu är vi framme, så jag skriver mer ikväll! :))
Postat av: Anne-Lise

Hoppas det går fort over nu da,så du blir klar for bading på Hvaler. God bedring. Klem

2013-07-18 @ 17:01:31
Postat av: Anne-Lise

Hoppas det går fort over nu da,så du blir klar for bading på Hvaler. God bedring. Klem

2013-07-18 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: