Problem? Nejdå inte alls

 
Just nu känner jag mig helt problemfri. Jag har ju problem och saker som kunde ändrats, som alla har, men inget som jag orkar, vill eller känner för att lägga ner tid på. Men trots det, finns det småsmå saker som kan få mig att brista i gråt hur lätt som helst. Hormonbesvär kallas det. 
Att jag satt och grät idag över en skitsak, var inte för att jag är överdrivet känslig, utan det var äkta tonårs hormonbesvär, haha.
 
Imorgon åker jag som sagt till Norge. Jag och min syster kommer bo hos vår faster, vilket vi gör varje år. Det kommer finnas wifi (vad jag vet) men jag har bestämt mig för att inte koppla in det i mobilen. Jag vill ha denna tiden borta från det mesta, som instagram, sms, snapchat m.m. Dock kommer vi ta med Sarahs dator så jag kommer blogga.
 
Typ det enda jag gjort idag är att försöka börja packa, men det gick inte så bra, jag har inte ens tagit fram väska än haha. Så imorgon blir det att gå upp tidigt. Jag ska försöka att blogga innan jag åker, annars bloggar jag från bussen! Kram på er! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: