Avslutningsdagen

 
Jag vaknade upp tidigt. Gjorde mig både psykiskt och fyfiskt redo för vad som skulle hända samma dag. Jag hade redan tagit mitt sista steg ut ur skolan, men nu var det att lämna min klass och mina lärare. 
Jag skyndade mig in till olivedalsgatan där jag mötte upp några och sedan traskade vi vidare för att köpa frukost tillsammans för kanske en sista gång. Sen var det dags att bege oss mot kyrkan för att först genrepa lite, och sedan stå framför hela skolan och sjunga "En vääänlig grönskas rika dräkt...", lyssna när kompisarna i andra klasser sjunger "Baby, baby, baby ooh..." och sedan avsluta "Den blomstertid nu kommer" skrikande, få ett glädjerus och springa ut ur kyrkan. 
Efter avslutningen åkte jag hem, plockade ihop mina saker och åkte till Ella för att göra i ordning mig. Sedan åkte vi till linnéplatsen för att möta upp andra finklädda nior och hoppa på en hyrbuss mot ett hemligt ställe, där vi tog ett sista klasskort, åt god mat och dansade halva natten. Sedan gick jag hem med en spruken röst efter att ha sjungit med i varenda låt, och något förfärligt ont i fötterna.
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilder från kvällen?

2013-06-23 @ 00:08:57
Postat av: kornelia grönvall

härliga bilder! :)

2013-06-23 @ 19:46:48
URL: http://korneliias.blogg.se
Postat av: julle

Åh! vilken bra dag det var, och kvällen var bara ännu bättre.

2013-06-23 @ 20:46:31
Postat av: Sicktwisted - Moa

Vad fina ni är!

2013-06-29 @ 19:34:57
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: