Dag 2

 
Vi vaknade och gick för att äta frukost och herre vad mycket mat det var. Vi försökte plocka lite av varje, men personligen orkade jag inte ens hälften...
Vi hade tänkt att åka in till centrala München under dagen och kolla lite i affärerna, men vi fick veta att allt var stängt, så jag och Becka stannade kvar, medans mina päron åkte och kollade på när några spelade bowling (det är ju därför vi är här i tyskland, för att pappa ska tävla EM i bowling). Så jag och becka gick runt lite och sen gick vi tillbaka till hotellet och suckade över det sjukt sega WiFi:et haha och åt på donken tredje dagen i rad, hahaha. 
Postat av: Anonym

Hej! Konstig fråga kanske, men känner du någon som ska börja donner estet till hösten? Isåfall vem/vilka? Tacksam för svar!

2013-07-04 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: